Barion Pixel

Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett

06 30 990 3706

Rendelés: VIBER | WHATSAPP

Messenger

Rendelés: Messengeren

06 30 990 3706

Rendelés: VIBER | WHATSAPP

Messenger

Rendelés: Messengeren

Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett

1 pont =
1 Ft

Minden ponttal spórolsz egy kicsit.

ÚJ Exilis Hűségprogram

Minden vásárlással
többet spórolsz.

Bevezettük új hűségprogramunkat, amelynek célja, hogy még többet jutalmazzon benneteket hűségetekért cserébe!

Mostantól minden egyes vásárlás után pontokat gyűjthettek, amelyeket a következő rendeléseiteknél felhasználhattok kedvezményként. Minél többet vásároltok, annál több pontot kaptok, és annál nagyobb kedvezményekre tehettek szert!

Köszönjük, hogy minket választottatok! Várunk titeket a hűségprogramunkban!

A pontok gyűjtése

Minden kiszállított vásárlást követően jóváírunk hűségpontokat a regisztrált fiókkal rendelkező vásárlóinknak.

Mennyit érnek a pontok?

Teljesített rendelésed végösszege alapján kapsz pontokat. Pl. 14500 Ft rendelés után, 1450 pontot kapsz.
Következő rendelésednél ezeket a pontokat 1450 Ft kedvezményre tudod beváltani.

Hol láthatom a pontjaimat?

Regisztrációt követően a FIÓKOM > HŰSÉGPONTJAIM menüben tudod megnézni az aktuális pontegyenleged.

Tovább a fiókodhoz

Exilis fiók

Exilis fiókot a rendelés leadása közben, illetve a FIÓKOM oldalon tudsz létrehozni. A hűségprogram csak regisztrált vásárlóknak érhető el.

HŰSÉGPONT SZABÁLYZAT

Jelen Szabályzat a Fit Life Europe Kft. (Szervező) által meghirdetett Hűségpont Program (továbbiakban: Hűség Program) Általános Szerződési feltételeit tartalmazza, melynek szabályzata kiterjed a Szervezőre és a Hűség Programban résztvevő, illetve abba bekapcsolódó Vevőpartnerre (továbbiakban: Résztvevő).

A Fit Life Europe Kft. a Hűségpont Programot vásárláshoz kötött engedményként kezeli. A Hűség Program egy olyan pontgyűjtő rendszer, amelynél a programban Résztvevők a Szervezőnél történt vásárlások után pontokat gyűjthetnek, és azt a következő vásárlásnál a Fit Life Europe Kft. termékeire beválthatják.

A meghirdetett program 2024.03.26. napjától visszavonásig tart. A Szervező fenntartja a jogot, hogy a Hűség Program szabályain, időtartamán egyoldalúan változtasson, erről minden esetben köteles értesíteni minden Résztvevőt a regisztrációban megadott e-mail címen.

I. RÉSZVÉTELI SZABÁLYOK

  1. A Hűség Programban a https://exilis.hu/husegprogram oldalon a regisztráló vásárlók tudnak részt venni. Minden regisztráló vásárlónak a saját fiókjában megjelenik a hűségpontjaim menü, ahol nyomon tudja követni az aktuális pontegyenleget. A Hűség Programban történő részvételhez a regisztráció elengedhetetlen, csak a regisztrált, felhasználói fiókkal rendelkező vásárlók vesznek részt a Hűség Programban.
    A regisztráló vásárló a regisztrációval egyidejűleg a Szervezővel szerződést köt. A szerződéskötéssel a jelen Szabályzatban felsorolt feltételeket és szabályokat mindkét fél magára nézve kötelezően elfogadja.
  1. A Résztvevő, mint vásárló a regisztrációjával tudomásul veszi a Szervező által közzétett adatkezelési nyilatkozatban foglaltakat. (https://exilis.hu/adatkezelesi-tajekoztato).
  2. A regisztrációt a valóságnak megfelelően kell kitölteni. A Résztvevő téves adatszolgáltatásából eredő problémákért a Szervezőt felelősség nem terheli. A Szervező a hiányosan vagy helytelenül kitöltött jelentkezéseket minden külön értesítés nélkül figyelmen kívül hagyja. Amennyiben időközben a Résztvevőnek a jelentkezési lapon közölt valamely adata változik, erről a Szervezőt értesítenie kell az [email protected] e-mail címen. A Résztvevő elmulasztott vagy hibás adatszolgáltatásából eredő problémákért a Szervezőt felelősség nem terheli.

II. PONTOK GYŰJTÉSE

A pontok gyűjtésére akként kerül sor, hogy a regisztrált Résztvevő részére minden teljesített és a Résztvevő által kifizetett vásárlást követően jóváírjuk a hűségpontokat. A Résztvevő a teljesített rendelés végösszege alapján kapja a pontokat. A Résztvevő minden 1000 Ft-os vásárlás után 10 hűségpontot kap (pl. 14.500,- Ft összegű teljesített rendelés után 1450 pontot kap a Résztvevő). A teljesített és kifizetett rendelés után a pontok a Résztvevőnek jóváírásra kerülnek.

III. PONTOK LEKÉRDEZÉSE

A Résztvevő a pontállását bármikor lekérdezheti a FIÓKOM > HŰSÉGPONTJAIM menüben saját felhasználóneve és jelszava megadását követő bejelentkezéssel.

A pontok jóváírása mindig a termékek kiszámlázása napján történik, a pontegyenlegen másnap jelenik meg.

IV. PONTOK BEVÁLTÁSA

  1. Az összegyűjtött pontok az online WEBÁRUÁZ (https://exilis.hu/termekek) minden termékére beválthatóak (továbbiakban: termék). Az aktuális termékkínálat minden esetben az interneten, a webáruházban elérhető kínálatot jelenti.
  2. A pontok, illetve az akcióhoz kapcsolódó termékek készpénzre nem válthatók.
  3. Amennyiben a beváltani kívánt pontok alapját biztosító számlák a Szervező felé még nem kerültek pénzügyileg rendezésre, és ezt megelőzően a pontbeváltásra jogosult fiókja törlésre került a Szervező rendszeréből, úgy a beváltott és be nem váltott pontok is törlésre kerülnek.
  4. A pontok beváltása akként történik, hogy 1 hűségpont 1,- Ft kedvezménynek felel meg, azaz a fenti példát követve, amennyiben korábban 14.500,- Ft értékben vásárolt, úgy az 1450 hűségpontot jelent, amely a következő vásárlásnál 1.450,- Ft-os kedvezményt jelent a vásárlása összértékéből.
  5. A hűségpontok beváltásáról a Résztvevő döntheti el, hogy mely vásárlása során és mennyi hűségpontot kíván beváltani.
  6. A megrendelt terméket a Szervező kizárólag Magyarország területén, csomagküldő szolgálattal vagy postai úton kézbesíti.
  7. A Résztvevő tárgyévben gyűjtött pontjait elévülés nélkül válthatja be a hűségprogram visszavonásáig.